FAQ

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten zijn standaard €3,95 per bestelling. Wanneer u een aankoop doet vanaf €60, kunt u de code GRATISVERZENDING gebruiken voor een gratis verzending.

 

Wat is de bezorgtijd?

De bestelling wordt binnen één werkdag verzonden. De totale bezorgtijd van uw bestelling is gewoonlijk 2-3 werkdagen. U ontvangt een track & trace code wanneer de bestelling is verzonden, zodat u uw bestelling kunt volgen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Bestellingen worden binnen één werkdag verzonden. Wanneer u uw bestelling wilt annuleren, kunt u contact opnemen via de contactgegevens op de contactpagina. Mogelijk is de bestelling nog niet verzonden en kan de bestelling geannuleerd worden. Als de bestelling al verzonden is, is annuleren niet mogelijk.

 

Hoe moet ik producten retourneren?

Zorg dat de producten die u wilt retourneren verpakt zitten in de originele verpakking en ongebruikt zijn. U brengt het pakket naar uw gewenste pakketservice (DHL online €4,20), binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Retourneren gebeurt op uw eigen kosten.

Op het pakket vermeldt u het retouradres + uw bestelnummer:

 

Utrechtse Jaagpad 36J

2313 KZ Leiden

Nederland

 

Let op: De originele verpakkingen van Mishka zijn geschikt als brievenbuspakket. Het is echter belangrijk om de producten bij retourneringen goed op te vouwen, zodat het pakket niet bol staat. Hiermee voorkomt u dat uw pakket niet wordt geaccepteerd als brievenbuspakket, wat voor hogere kosten kan zorgen.

Bij vragen kunt u altijd contact opnemen via de contactgegevens op de contactpagina van deze website. Vragen en opmerkingen worden op werkdagen altijd binnen 24 uur beantwoord.

 

Kan ik producten retourneren die ik met korting heb gekocht?

Dat kan. U ontvangt het betaalde bedrag terug op de bankrekening waarmee u heeft betaald. Retourneren is op eigen kosten. Als u een gedeelte van de bestelling wilt retourneren, wordt de korting verdeeld over de producten. 

 

Kan ik ook een gedeelte van mijn bestelling retourneren?  

Dat kan. Breng de producten die u wilt retourneren ongebruikt en in de originele verpakking naar uw gewenste pakketservice. Als u uw bestelling heeft gekocht met korting, wordt deze verdeeld over de producten voor de terugbetaling. 

Let op: het is niet mogelijk om losse artikelen van een 2-pack, 3-pack of 5-pack te retourneren. Deze kunnen alleen in zijn geheel geretourneerd worden. 

 

Hoe lang duurt het voordat ik het aankoopbedrag van mijn retournering ontvang?

Wanneer de retournering is ontvangen, ontvangt u een bevestigingsmail dat het aankoopbedrag wordt teruggestort. Hoe lang dit duurt, hangt af van welke bank u gebruikmaakt. Gewoonlijk 1-10 werkdagen.

 

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren?

Producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst teruggestuurd worden op eigen kosten. Bewaar uw verzendbewijs om ongemakken te voorkomen.

Let op: producten moeten ongebruikt zijn en in de originele verpakking teruggestuurd worden. Neem bij vragen altijd eerst contact op via de contactgegevens op de contactpagina, voordat u uw aankoop retourneert.

 

Kan ik producten omruilen?

Nee, u kunt producten retourneren en vervolgens het gewenste product opnieuw bestellen. Deze nieuwe bestelling vereist opnieuw verzendkosten. Hierboven leest u hoe retourneren in zijn werking gaat.

 

Wat moet ik doen als mijn kortingscode niet werkt?

Neem contact op via de gegevens op de contactpagina. Wij kijken wat het probleem is en hoe dit opgelost kan worden.

Let op: kortingscodes zijn hoofdlettergevoelig.

 

Het product dat ik wil is uitverkocht, wat nu?

Er is een beperkte voorraad beschikbaar. Houd de website in de gaten of het product weer op voorraad komt. Volg ons op Instagram voor updates over nieuwe producten en bevoorraading.

 

Kan ik de producten alleen in Nederland laten bezorgen?

Ja, wij bezorgen alleen bestellingen binnen Nederland.

 

Waar kan ik de pakbon en de factuur van mijn bestelling vinden?

De pakbon en de factuur worden niet meegestuurd met uw pakket, maar ontvangt u via de mail nadat uw bestelling is verzonden. 

Let op: E-mails van Mishka kunnen ongewenst tussen uw spam belanden. 

 

Moet ik het bedrag van mijn cadeaubon in één keer uitbesteden?

Nee, dit hoeft niet. U kunt meerdere malen gebruikmaken van uw cadeaubon totdat het saldo op is.